گردشگری و جهانگردی

اطلاعات و ایده ها و تجربیات سفرهای جهانگردی و موارد مربوطه .

گردشگری و جهانگردی

اطلاعات و ایده ها و تجربیات سفرهای جهانگردی و موارد مربوطه .

دومین همایش سالانه صنعت توریسم و رسانه‌های اجتماعی

دومین همایش سالانه صنعت توریسم و رسانه‌های اجتماعی

 با هدف بررسی روش‌های استفاده از رسانه‌های اجتماعی در این صنعت جهانی

 از 9 تا 11 نوامبر 2011 برابر با آبان ماه 90

 در آمریکا برگزار شد . 

این همایش از تمام فعالان صنعت گردشگری در تمامی بخش های آن دعوت و اعلام کرده بود که این گردهمایی به همه بخش های صنعت گردشگری و اقامتگاهی اختصاص دارد. در عین حال برنامه های آن شامل مباحثی بود که با تمرکز بر مسائل مرتبط با این صنعت و کارایی این شبکه های مجازی در توسعه و ارتقای گردشگری مقالات و مطالعات علمی گوناگونی را ارائه می داد.  

- بازاریابی با موبایل و رسانه های اجتماعی و فعالیت های آن لاین از موضوعات مهم مورد بررسی در این همایش اعلام شده بود .