دومین همایش سالانه صنعت توریسم و رسانههای اجتماعی
با هدف بررسی روشهای استفاده از رسانههای اجتماعی در این صنعت جهانی
از 9 تا 11 نوامبر 2011 برابر با آبان ماه 90
در آمریکا برگزار شد .
این همایش از تمام فعالان صنعت گردشگری در تمامی بخش های آن دعوت و اعلام کرده بود که این گردهمایی به همه بخش های صنعت گردشگری و اقامتگاهی اختصاص دارد. در عین حال برنامه های آن شامل مباحثی بود که با تمرکز بر مسائل مرتبط با این صنعت و کارایی این شبکه های مجازی در توسعه و ارتقای گردشگری مقالات و مطالعات علمی گوناگونی را ارائه می داد.
- بازاریابی با موبایل و رسانه های اجتماعی و فعالیت های آن لاین از موضوعات مهم مورد بررسی در این همایش اعلام شده بود .